Kako preverimo ali se na internetu splača prodajati določen produkt? – primer na garderobnih sobah

Prvi v nizu korakov, ki so potrebni za uspešen spletni nastop, je sigurno dobra analiza sploh tega, kaj ljudje preko interneta sploh iščejo in kaj jih zanima.

Na žalost danes še vedno zelo veliko podjetij začne svoj spletni nastop, brez, da bi sploh preverili koliko ljudi se sploh preko spleta zanima za njihov produkt.

V nekaterih primerih boste celo našli podjetnike, ki se lotijo razvijanja novih produktov, brez, da bi preverili ali je po njihovih produktih sploh kakršnokoli povpraševanje ali ne.

V tem članku vam pokažemo primer kako preveriti ali se npr. mizarju preko spleta splača prodajati garderobne sobe.

V google keyword planner preprosto vtipkamo garderobne sobe in vidimo, da je mesečnih iskanj na slovenskem trgu za garderobne sobe, okrog 140.

To je razmeroma majhan številka, še posebej, če upoštevamo, da izraz garderobne sobe ne vtipkajo samo bodoči kupci, temveč tudi konkurenčne strani, ki izdelujejo garderobne sobe, pa morda kakšni mizarji, ki razmišljajo, da bi svoj proizvodno prodajni program razširili z garderobnimi sobami, pa tudi verjetno posredniki, ki prodajajo tipsko in vnaprej izdelano pohištvo primerno za garderobne sobe (veletrgovci, spletne trgovine, ipd…)

Če računamo, da na prvi organski zadetek na prvi strani Googla, klikne v povprečju 17% ljudi, lahko ocenimo, da če bi se s spletno stranjo na kateri prodajamo garderobne sobe, znašli na prvem mestu, od tega dobili na mesec cca. 20 klikov.

Od teh 20 klikov jih moramo seveda čim več dobiti do točke, da pri nas tudi oddajo povpraševanje oz. zanimanje za garderobno sobo. Ker vsi tega ne bodo naredili, je zato utopično pričakovati, da bomo dobili vseh 20 klikov. Ponavadi se % klikov na zadetek (odvisno od privlačnosti meta opisa) giblje od 5 do 10%

Če bomo torej z opisom dobri, bomo na mesec dobili morda na temo garderobnih sob 2 zanimanja.

Zdaj je pa ti dve zanimanji potrebno še realizirati.

Na kar pa vpliva še naša ceno izdelave garderobne sobe, sposobnost in hitrost komunikacije z bodočo stranko, razumevanje in sposobnost slišanja stranke in seveda naša sposobnost, da sploh naredimo takšno garderobno sobo, kot jo stranka želi.

Iz tega sledi, da je številka 140 mesečnih iskanj občutno premajhna, da bi se jo splačalo v googlu potiskati višje in, da bi z njo prodajali uspešno garderobne sobe.

Ali to pomeni, da se garderobnih sob preko spleta ne da prodajati?

Seveda ne.

Samo ubrati moramo dodatne in druge metode:

ena izmed njih je, da uberemo plačljive kampanje (adwords, facebook, bannerji na spletnih straneh, kjer se recimo gibljejo kupci pohištva, forumi, ipd…)

Obenem pa na temo garderobnih sob, poiščemo še sorodne besede ( s po možnosti več iskanji na mesec) in napadamo še te besede.