Vzemimo tokrat za primer npr. otroške sobe.
Če smo si v članku, ki nam sploh pomaga poiskati ključne besede za prodajo otroških sob preko interneta (ta članek), si poglejmo tukaj razmišljanje o tem kako produkte za otroško sobo (pohištvo) vnesem v spletno trgovino.
Pogoj za to je seveda sploh imeti takšne produkte.
Če prodajamo otroško sobo po naročilu, se teh produktov tudi ne da definirati in zato spletna trgovina za prodajo pohištva v otrških sobah, ne pride v poštev.
Če pa imamo (in teh trgovin z pohištvom za otroške sobe je na spletu ogromno) spletno trgovino s pohištvom za otroške sobe, pa je treba najprej te produkte nekako zložiti smiselno skupaj. Iz dveh razlogov:
- prvi razlog je ta, da se bodo uporabniki in tisti, ki bodo prileteli na našo spletno stran, sploh znašli kje na naši spletni strani je kaj
- drugi razlog pa je ta, da če imamo stvari v trgovini lepo zložene, to tudi Googlu olajša način razumevanja naše spletne strani (v smislu kateri produkti so bolj pomembni, kateri manj, kaj sploh ponujamo, kaj je v akciji,ipd…)
Razvrstitev produktov v otroški spletni trgovini pa mora biti zložena tudi po tretjem kriteriju. To je po količini iskanj za posamezno področje produktov (npr. otrošek igrače, otroške postelje, otroške mize, otroške omare, otroška pregrinjala in posteljnina, dekor v otroški sobi, ipd….)
Te besede, predalčke, oz. rubrike po katerih bomo zložili produkte na police naše spletne trgovine, pa ne zložimo kar na pamet.
Besede, s katerimi bomo opisali dejansko te “police” oz. rubrike v katere bomo vnašali kasneje produkte za našo otroško trgovino, razberemo iz Googlovega načrtovalnika besed.
In med njimi poiščemo takšne, ki imajo seveda tudi čim večja dejanska povpraševanja na spletu.
Slika spodaj pokaže primer:
Iz slike vidimo, da je iskanj npr. po mladinskih sobah na mesec v googlu kar 1300. Prav tako ima zelo veliko število iskanj tudi izraz otroške postelje (1900 iskanj na mesec).
Pametno je torej, da svoji otroški trgovini dve polici poimenujemo točno po teh dveh izrazih (mladinske sobe, otroške postelje,…)
Na enak način poiščemo še druge besede, ki bi lahko bile primerne za našo spletno otroško trgovino.
Te besede (s katerimi bi lahko poimenovali police (oz. kategorije na naši spletni strani), so še:
- otroška posteljnina 880 iskanj
- pograd 1000 iskanj
- stenske nalepke za otroško sobo 210 iskanj
- pisalne mize 1000 iskanj
- itd…
Ko imamo enkrat strukturo kategorij (polic v naši otroški spletni trgovini) postavljeno, je na vrsti vnos produktov na posamezno polico (v vsako kategorijo).
Pri tem moramo paziti, da je vnos produktov malenkost pisan in opremljen seo smernicam….
To pa zato, ker ima Google pravila po katerih morajo biti vnešeni produkti, če sploh želimo, da so ti vidni v njegovem spletnem iskalniku.
Bolj kot se teh pravil držimo, večja je verjetnost, da bodo naši produkti vidni na višjih spletnih mestih (na katerih pa se tudi nahaja največ spletnega prometa).
Se nadaljuje…..