Spletne vsebine, ki jih ustvarjate za vaše inetrnetne strani, nedvomno ustvarjate (tudi) za to, da te pritegujejo uporabnike Googla, da nanje klikajo in posledično s tem, povečujejo obisk vaših internetnih strani. V nasprotnem je ustvarjanje vedno novih speltnih vsebin (vsaj v komercialnem smislu) izguba časa.
V tem zapisu je prikazano kako strukturirati spletne vsebine, da bodo te uvrščene višje na Googlu, pri čemer nismo osredotočeni na to, da so vaše spletne vsebine, kakovostno SEO optimizirane (česar se sicer na internetu dotika največ nasvetov, ko je govora o višjem uvrščanju vsebin na Googlu), temveč predvsem na to, kako dodatno prispevati k višjim uvrstitvam vaših vsebin na Googlu, po tem, ko je spletna optimizacija, posameznih vsebin, že opravljena oz. izvajana.
Na spodnjem primeru je prikazano kako še dodatno prispevate (s strukturiranjem t.i podpornih spletnih vsebin), ob izvajanju onsite SEO in offsite SEO optimizacije, k temu, da se vaša spletna vsebina uvrsti višje v iskalniku Google in tam tudi ostaja.
Od strukturiranja spletnih vsebin (znotraj iste tematike) je namreč odvisno kaj obiskovalcem vaše internetne strani (in Googlu) poveste o tem za katere spletne vsebine bi vi želeli, da so v iskalniku uvrščene višje.
Nedvomno je, da si najbrž želite višje v iskalniku prikazovati tiste spletne vsebine, preko katerih želite izboljševati konverzije. Zagotovo si želite, da se na prvi strani Googla, pojavijo tiste vsebine preko katerih obiskovalci opravljajo nakupe, oddajajo povpraševanja, se prijavljajo na vaše e novice, itd…. Če spletne vsebine strukturirate ustrezno, boste dosegali točno to.
Primer poglejte spodaj….
(prikazu primera pa sledi še razlaga):
Spletna vsebina o optimizaciji spletnih strani na matijazajšek.com je strukturirana tako, da je za ključno besedo optimizacija spletnih strani IN ostale sorodne besede (ki imajo nekaj dodatnega iskalnega volumna), to so: spletna optimizacija, optimizacija internetne strani ter google seo optimizacija, optimiziran isti url naslov https://www.xn--matijazajek-ohc.com/optimizacija-spletnih-strani/.
Kot podpora temu optimiziranemu naslovu so objavljene dodatne spletne vsebine, ki govorijo o tem kako optimizirati spletno stran, kaj so seo podporni članki, kako povečati obisk spletne strani, kaj je seo optimizacija ter kako do prvih mest na googlu. Vsi ti, t.i. podporni članki, vsebujejo interno (t.j. notranjo) povezavo na glavni url naslov, ki govori o optimizaciji spletnih strani, s čimer pomagajo glavnemu url naslovu, da se ta na Googlu uvršča višje (kot se bi, če ne bi bilo teh podpornih člankov).Glavna funkcija podpornih člankov je, da dajo Googlu in obiskovalcem spletne strani, vedeti, da vemo o tematiki povedati več, kot zgolj znotraj vsebine na enem url naslovu, hkrati pa tudi s podpornimi članki “lovimo” dodatne uporabnike Google (ki tiste besede vtipkajo v iskalnik).
Povzetek: Strukturo spletne vsebine na vaših internetnih straneh oblikujte v obliki tematik. Tematike optimizirajte po aktualnih SEO pravilih za ključne besede, ki izkazujejo t.i. nakupni naboj (nakupne, dobičkonosne ključne besede), v podporo tem vsebinam pa začnite pripravljati podporne članke in vsebine, s katerimi, preko internih linkov (z notranjim povezovanjem na tematike) gradite večjo avtoriteto glavnim vašim tematikam.
Če je zgoraj prikazan in opisan primer, ki prikazuje kako strukturirajte tematike in podporne vsebine v odnosu več objavljenih vsebin, med seboj, je spodaj, v nadaljevanju še objavljenih nekaj nasvetov o tem kako strukturirati posamezno spletno vsebino, da se le ta uvrsti višje v iskalniku Google…
Strukturiranje posamezne spletne vsebine za SEO
Spodaj je predstavljenih primerov kako strukturirati posamezne, različne vsebine, da hitreje napredujete v SEO…
Primer strukture spletne vsebine, optimizirane za 2 ključni besedi (ebonitete.si)
Zakaj bi eno spletno vsebino pisali, pripravljali in optimizirali za eno ključno besedo, če lahko eno (in isto) vsebino strukturirate in optimizirate za 2 besedi. Spodaj je prikaz primera napisane spletne vsebine za izkaz poslovnega izida ebonitete.si, ki je optimizirana za ključni besedi izkaz poslovnega izida in bilanca stanja. Namig: ni se vam treba ustaviti pri optimizaciji ene vsebine za 2 ključni besedi!!!!:
Primer strukturiranja spletne vsebine s pomočjo poglavij in kazala (magus.si)
Na spodnji sliki je prikazano kako vam k bolj učinkoviti strukturi posamezne spletne vsebine pomaga tvorjenje poglavij in kazala. Primer je prikazan na spletni vsebini internetne strani magus.si, na kateri so napisani nasveti za tiste, ki čutijo bolečine v kolkih….
Spletno vsebino strukturirajte tako, da najpomembnejšo vsebino postavite na vrh vsebine, ostalo vsebino pa oblikujte v ločena poglavja. Na ta način lahko dosti lažje v prihodnosti tudi nadgrajujete vsebino.
Poglejte primer na spodnji sliki. Spletna vsebina bolečine v kolkih magus.si vključuje prvo poglavje nasvete o tem kako lajšati bolečine v kolkih, nato sledi pojasnilo možnih vzrokov za nastanek bolečin v kolkih, opisi načio vzdravljenja bolečin v kolkih in poglavje o tem kaj lahko sami naredite, če imate bolečine v kolkih…
Strukturiranje spletne vsebine glede na že doseženo uvrščenost na Googlu (primer Pohištvo123.si)
Če s svojo spletno stranjo ali trgovino, že na Googlu, rangirate visoko (na nekatere izmed vam pomembnih ključnih besed) ni narobe, če strukturo vsebin načrtujete tako, da boste na Googlu, visoko rangirali še z drugimi ključnimi besedami (na način, da vam uvrstitve s prvimi ključnimi besedami, ob tem, ne upadejo).
Na spodnji sliki je prikazana struktura spletne trgovine glede na že dosežene rankinge na Googlu, v primerjavi z ambicijo uvrstiti spletno stran visoko še z drugimi besedami:
Točka 2 na sliki pokaže ključne besede s katerimi spletna trgovina www.Pohištvo123.si že dosega odlične uvrstitve na Googlu, v točki 1 so navedene ključne besede s katerimi trgovina namerava v prihodnosti osvajati prvo mesta na Googlu.
Dodatne informacije:
- če vas zanima še več o tem kako ustrezno strukturirati spletno vsebino za potrebe SEO, spremljajte tudi blog na spletni strani Google optimizacija Seo-Praktik.si.
- če imate že obstoječo spletno stran, se pred zasnovo ali prenovo strukture spletnih vsebin, splača predhodno izvesti čimbolj kakovostno SEO analizo obstoječe spletne strani. O tem kako izvesti res kakovostno SEO analizo, smo pisali na povezavi.
- za ustrezno strukturo spletnih vsebin na internetni strani, ne pozabite poskrbeti tudi za to, da je vaš glavni meni spletne strani, strukturiran skladno (enako ali vsaj zelo podobno) kot vsebine znotraj spletne strani. Če z notranjimi povezavami med posameznimi vsebinami Googlu in obiskovalcem vaše internetne strani, nakazujete katere spletne vsebine so vam bolj pomembne od drugih, ponovite to isto tudi z glavnim menijem. Pot do vaših glavnih speltnih vsebin, načrtujte tudi skozi glavni meni. Poglejte kako ima to vrhunsko urejeno spletna trgovina www.Euroton.si.