Hospitality TV – zagotavljanje nepozabne multimedijske izkušnje

Hotel in Hospitality TV v praksi

Pričakovanja končnih uporabnikov televizijskih storitev v hotelih in drugih turističnih ter poslovnih objektih, so se v zadnjem času precej povečala. Na poslovnem in gostinsko turističnem trgu je lahko izziv, da s Hospitality TV izpolnite njihova pričakovanja na način, ki je za vašo organizacijo smiseln ekonomsko. Ponudniki morajo pri zagotavljanju poskrbeti za rešitve, ki ne samo izpolnjujejo – ampak dejansko presegajo pričakovanja komunikacijske priložnosti končnih uporabnikov.

Partner, ki ga izberete za izdelavo Hospitality TV sistema v objektu, mora poskrbeti  za vse, od sistemske integracije, do storitev za popolne “plug & play” možnosti za Hotel TV, TV v počitniških kampih, podjetniško TV ali multi-site TV opremo bivalnih prostorov.

Hospitality TV

TV je danes veliko več, kot samo gledanje programa. Interaktivne rešitve Hospitality TV morajo gostom in strankam ponujati visoko kakovostno uporabniško izkušnjo, tako s svojim videom, kakor tudi z občutkom. Rešitvami, ki jih lahko ponudijo, morajo biti več, kot samo TV, ponujati morajo osebno izkušnjo na TV zaslonu. Omogočati morajo predstavitvene video posnetke, info kanal, informacije preko, za uporabo enostavnih pripomočkov in aplikacij, naročanje storitev in še veliko več.

Skoraj nujno je, da ima ponudnik sistema Hospitality TV dolgoletne izkušnje z video tehnologijo, to pa pomeni: pametne, stabilne in zelo enostavne rešitve. Omogočati mora sistemsko integracijo,  kar pomeni, da je možno uporabiti čim več obstoječe infrastrukture.

Hospitality TV
Hospitality TV omogoča video na zahtevo…
Interaktivna hotelska TV

Ponudniki hotelskih in turističnih storitev ponujajo več, kot le golo nastanitev in storitve in gostoljubnost. Hotelski gostje na televizijskih sprejemnikih pričakujejo sodobno, osebno in multimedijsko izkušnjo. Danes nekateri gostje celo želijo prejemati storitve na lastno napravo (BYOD). Vse se začne z osebnim pozdravom. Ko se gost prijavi v sistem, ki mora biti enostaven za uporabo, lahko na televiziji, v svojem jeziku, naroči storitev, kot so rezervacija v restavraciji, kemično čiščenje, taksi, pogleda vremensko napoved, stanje na borzi ali komunicira z recepcijo. Hospitality TV sistem deluje tako na klasičnih TV-jih, kakor tudi na “Smart TV” pametnih televizijskih TV-sprejemnikih.