Če smo v članku, kjer je nekaj več besed namenjenih orodju za spremljanje dvigovanja posamezne pozicije v iskalniku Google (povezava tukaj) nekaj več besed namenili samemu orodju in njegovi uporabi, je v tokratnem članku prikazan realen primer za dvigovanje ključne besedne zveze stepper motor driver (kar je v prevodu krmilnik koračnega motorja) za družbo Polabs iz Slovenije.
Polabs je sicer podjetje, ki deluje s svojimi produkti predvsem na angleškem trgu, v glavnem pa gre za profesionalno ekipo, ki izdeluje in uspešno prodaja produkte kot so cnc orodja in stroji, različni krmilniki, usb naprave, osciloskopi in podobno.
Preko spleta delujejo že dobrih 12. let, kar jim na spletnem trgu seveda predstavlja že določeno konkurenčno prednost, svoj blog o njihovi dejavnosti, aktivnostih, produktih in storitvah pa ustvarjajo šele slabega pol leta (v času objave tega zapisa).
Za vse ljubitelje tematike motorjev (bodisi, da gre za avtomobilske motorje na dizel gorivo, bencinske motorje in podobno, se spletni strani OnlineMediaTool, podjetje Euroton pridružuje z nasveti za moško populacijo, ki jo zanimajo motorji. Na naši spletni strani namreč ponujamo ne samo kakovostne avtodele, temveč tudi vse za motorje (aditive za motorje, dodatke za zmanjšanje porabe motorjev, aditive za bencinske motorje, olja, aditive za dizel gorivo, itd…)
Da bi se sploh lahko lotili “dvigovanja” ključne besedne zveze stepper motor driver za podjetje Polabs, je najprej moral na to temo nastati kakovosten članek z uporabno in praktično vsebino.
Ta članek (ki ga lahko vidite na zgornji povezavi), sledi vsem smernicam on site seo optimizacije, kot je pač ta predpisana po zadnjih Googlovih merilih (in tudi po update-u Yoastovega wp plugina, ki sproti, kot članek nastaja, preverja ali je vsebina članka napisana po zadnjih seo smernicah).
Ko je nastal sam blog in seveda ta članek, se je začela izvajati seo off site optimizacija, še preden pa gremo na njo pa si poglejmo zakaj smo se sploh odločili, da dvigujemo besedno zvezo stepper motor driver.
Velika večina podjetnikov, ki se odloči za dvigovanje pozicije svoje spletne strani, se za dvigovanje ustrezne besede, odloča na podlagi intuicije, namesto podatkov.
Pogosto menimo, da bi bilo pametno za naše podjetje dvigniti spletno stran za določeno besedo, češ, da se nam bo na ta način povečala prodaja.
A, če predhodno sploh ne preverimo ali to izbrano besedo sploh kdo vtipkuje v Google, se lahko pripeti, da bomo najkasneje, ko bo naša spletna stran na izbrano besedo v Googlu, visoko, ugotovili, da po tej besedi ne povprašuje nihče.
Kar pa samo pomeni, da smo izgubili čas.
Zato je najprej sploh pomembno, da pogledamo koliko ljudi na mesec izbrano besedo sploh vtipka v Google.
To pogledamo z načrtovalnikom ključnih besed – ki nam pove približno oceno in iskalni mesečni volumen za vsako izbrano besedo (za točno določen trg, ki ga želimo napadati).
Za stepper motor driver je na angleškem trgu na mesečni ravni cca. 2900 – 4400 mesečnih povpraševanj.
Druga stvar, ki jo je treba pred samim začetkom aktivnosti pogledati, je kako težka je sama beseda. Da ne bomo čez pol leta ugotovili, da se bojujemo na trgu, kjer v bistvu na prvi strani Googla, prevladujejo same velike znamke, ki vlagajo ogromno denarja v to, da so z neko besedo visoko.
Kar pomeni, da je modro, če si ne izberemo ravno za začetek najtežje besede.
Orodij, s katerimi preverimo težavnost posamezne besede (v našem primeru stepper motor driver iz podjetja Polabs), je ogromno – v našem blogu jih bomo nekaj izmed njih skozi čas tudi opisali.
Ko imamo vse to preverjeno, sledi gradnja povratnih povezav, z namenom, da bo vsebina, ki smo jo napisali (stepper motor driver), začela kotirati vse višje.
Kako delamo to… bo sledilo kmalu…