Glede na to, da je spletna optimizacija, samo eden izmed postopkov kako do več obiskovalcev preko naše spletne strani, smo se odločili, da v tem prispevku, napišemo nasvete še za vse tiste, ki vas zanima oglaševanje na blogu.
Ne glede na to, ali ste šele začetnik pri pisanju svojega bloga, ali, če morda blog že imate, pa bi radi preko njega oglaševali, je dobro poznati več različnih možnosti, ki jih imate za monetizacijo vašega bloga.
Monetizacija bloga pomeni, da želimo naše vsebine, ki jih ustvarjamo na blogu, dejansko tudi vnovčiti skozi denar.
Oglaševanje na blogu s pomočjo adsense reklam
Zdaleč najbolj poznano je oglaševanje na blogu preko adsense Googlovih reklam, to metodo pa danes po svetu uporablja čez 2 milijona blogerjev, ki dejansko služijo s kliki na reklame, ki jih imajo različno postavljene ob vsebinah na svojem blogu.
Ta metoda ustvarjanja zaslužka s pomočjo bloga je priljubljena tudi zato, ker je izjemno enostavna (potrebno je odpreti samo račun za adsense – ki je enak googlovemu računu) in že si lahko na našem blogu nastavimo prikaz reklam.
Od vsakega klika na reklamo bomo plačani, kar posledično pomeni, da več kot imamo prometa (obiskovalcev) na našo spletno stran, več zaslužka si lahko obetamo.
Če vas detaljno zanima učinkovito oglaševanje s pomočjo bloga, priporočamo pregled vsebine, na povezavi, spodaj.
Spletno oglaševanje, bodisi, da gre za plačljivo (t.i. Google Ads) ali neplačljivo (t.i. SEO), zahteva predanost, znanje in pa tudi nekaj izkušenj, saj je praktično, kljub trudu ponudnikov učinkovitega oglaševanja na internetu, da le to poenostavijo, določene marketinške zakonitosti le potrebno poznati, če želimo, da bo naš spletni marketing učinkovit. Vsi, ki se sami ukvarjate s spletnim marketingom, povabljeni, da spremljate blog spletni marketing Matija Zajšek.com, kjer boste našli ogromno zapisov na temo marketinga na spletu, iz izkušenj.
Oglaševanje na blogu s prodajo povezav
Druga možnost monetizacije vašega bloga je ta, da prodajate povratne povezave iz vsebin na vašem blogu, na druge spletne strani.
Komu to prodati, za koga je to zanimivo?
Za te povratne povezave so najbolj zainteresirani spletni mojstri, ki se ukvarjajo pretežno s seo offsite spletno optimizacijo, katere glavni namen je spletno stran dvigniti v Googlu na čim višje pozicije. Bolj kot je vaš blog (vsebine na njem) nišno izbran (ne splošen), dlje časa kot pišete blog in večjo kot ima vaš blog avtoriteto in stopnjo zaupanja (v očeh Googla), več si lahko obetate zaslužka iz tega naslova.
Če je vaš blog zelo avtoritativen in relevanten predstavnik branže z vsebinami, na katerih nastopa, obstaja zelo velika verjetnost, da bodo kupci za povratne povezave, našli prej vas, kot vi njih.
Seveda pa, ker stopnja zaupanja, avtoritativnosti in kredibilnosti iz vašega bloga, narašča skozi čas (leta), velja vedeti, da bo cena povratnih povezav iz vašega bloga, postala višja šele skozi leta dela na vašem blogu.
Primeri:
1. Steklarstvo Breg – kuhinjska stekla, steklena drsna vrata, steklene tuš kabine, steklene stopnice in ograje.
2. Nadstreški.eu – leseni, jekleni in ALU nadstreški
Oglaševanje izdelkov na blogu
Tretja možnost zaslužka z vašim blogom je preprosto ta, da namesto, da pišete vsebine, ki vam padejo na pamet, pač opisujete proizvode in storitve določenih podjetij. Če podjetje nimate naprej izbrano, opisujete na splošno branžo in dejavnost podjetij, katere nameravate kasneje povabiti k opisovanju njihovih produktov.
Če je podjetje izbrano vnaprej, potem enostavno ustvarjate blog s pomočjo predstavitev njihovih izdelkov in storitev.
Oglaševanje na blogu lahko zasnujete tudi tako, da pišete o več produktih različnih podjetij. V tem primeru pišete tako imenovane produkt reviews – oz. preglede produktov. Ponudnike najrazličnejših produktov povabite, da vam pošljejo vzorce, vi pa jih testirate in o njih pišete na svojem blogu.
Seveda pa tudi tu velja, da več kot imate že obiskovalcev na vaši spletni strani, več zanimanja od podjetij si lahko obetate.
Priporočamo še:
https://youtu.be/ch6XcykHLPU