V nadaljevanju tokratnega prispevka je prikazana razlaga za orodje za iskanje ključnih besed.
To, da so v iskalnem marketingu, ključne besede, ena izmed najpomembnejših reči, ki jo moramo obvladati, če se želimo iti učinkovitega spletnega marketinga, ste verjetno prebrali že na marsikateri spletni strani.
Ena izmed najpogostejših napak blogerjev in začetnikov na spletu, je ta, da kljub temu, da na začetku objavijo ogromno vsebin, le te niso pisane na ključne besede.
To so tiste besede, ki jih uporabniki spletnih iskalnikov, dejansko tudi vtipkajo v Google, Bing, in tako naprej.
In tako nastajajo spletne vsebine, zelo pogosto na teme, še bolj pogosto pa na besede, po katerih na spletu ne povprašuje nihče.
In, če nihče po neki vsebini ne povprašuje, potem je lahko še tako dobro napisana vsebina, napisana samo za avtorja samega. Saj je spletni iskalniki preprosto ne bodo prikazali nikomur.
Da se temu izognemo, je treba za vsako vsebino na spletu, najprej preveriti koliko je kaj po njej sploh spletnega povpraševanja.
To pa naredimo z orodji za iskanje ključnih besed.
Najbolj popularno orodje za iskanje ključnih besed
Ali bi raje pisali vsebino o nečem po čem sprašujejo 3 ljudje ali raje o nečem o čemer povprašuje npr. 10.000 ljudi? Na mesec.
Najbolj znano orodje za iskanje ključnih besed je seveda Googlov načrtovalnik ključnih besed.
Na spodnjem primeru pa si bomo pogledali kako ga uporabljamo.
Za ta primer vzamimo hipotetično, da smo prodajalec otroških sob.
V to orodje preprosto vpišemo nekaj izrazov povezanih z otroškimi sobami npr. otroške sobe, otroška soba, oprema otroške sobe, opremljanje otroške sobe, ipd…, izberemo trg na katerem želimo nastopati (v tem primeru je to Slovenija) in kliknemo Pridobi predloge.
Orodje nam bo ven vrglo izpisek ključnih besed, ki jih ljudje dejansko na mesec, vtipkajo v Google.
In zdaj imamo besede na katere lahko začnemo pripravljati spletne vsebine.
Po spodnji sliki lahko vidite, da se vsebine v primeru prodaje otroških sob, za recimo besedno zvezo nakup otroške sobe, ne splača pisati, saj te besedne zveze na mesec, po podatkih iz tega orodja, ne vtipka nihče.
Po drugi strani, samo besedno zvezo otroške sobe, na mesec vtipka kar 2400 spletnih uporabnikov Googla.
Iz teh podatkov lahko razberemo, da se vsebino s ključno besedo otroške sobe, splača pripravljati.
Kaj pa, če več podjetij napiše vsebino na isto ključno besedo?
V tem primeru, bo na to, katera vsebina bo prikazana prej, katera pa pozneje vplivalo več dejavnikov, med ostalimi pa so najpomembnejši naslednji:
- kdo je napisal vsebino (že uveljavljena in na spletu dalj časa delujoča spletna stran ali spletni novinec)
- katera vsebina je boljša (bolj jasna, bolj razumljiva, bolj uporabna)
- katero vsebino imajo spletni uporabniki raje (katera vsebina se večkrat deli po omrežju, katera vsebina ima več všečkov, ipd…)
Dodatne ideje za ključne besede, primerne za prodajo otroški sob, boste dobili še npr. tako, da poiščete koliko je kaj zanimanj na trgu otroških sob, za posamezne pohištvene elemente v otroški sobi (npr. za pisalne mize ali pisalne, otroške stole, itd….).
Poglejmo primer ključnih besed za pisalne mize
Že samo iz hitrega pregleda iz zgornje slike, lahko vidite, da so pisalne mize, kot samostojni pohištveni element (tudi za otroško sobo), super iskan kos pohištva, saj se zanje samo na slovenskem Googlu, zanima cca. 1300 spletnih obiskovalcev in uporabnikov Googla.
Ob tem pa ne gre spregledati, da imajo v povezavi z opremljanjem otroških sob, posebno težo še ključne besede, kot so otroške mizice, otroške pisalne mize, računalniške mize, pisarniške mize, kotne pisalne mize in druge. Pohištveni trgovec, ki ponuja pisalne mize, hkrati pa opremlja tudi otroške sobe, ima torej samo na tem, dodatnem pregledu, zelo veliko dodatnih možnosti za povečanje in izboljšanje njegove prodaje pohištva.
Mimogrede: eden izmed slovenskih, dlje časa prisotnih trgovcev in več kot uspešnih prodajalcev pisalnih miz in na sploh mizic za otroke, je slovenska spletna trgovina Pohištvo123.si, ki že več kot desetletje nastopa na slovenskem trgu, hkrati pa je ena redkih speltnih trgovin, ki se je kljub poplavi številnih velikih pohištvenih trgovcev (Harvey Norman, Ikea, Lesnina,…) uspela med slovenskimi kupci pohištva, pozicionirati kot spletna trgovina s poceni pohištvom (tudi do 50% nižje cene pisalnih miz in drugega pohištva od konkurence).
Konkreten primer kako nastajajo spletne vsebine za otroške sobe, si lahko ogledate na slovenski specializirani strani za prodajo otroških sob, Otroškesobe.com.