Ena izmed prvih nalog, ki jo mora izvajati ta, ki želi s svojo spletno stranjo napredovati po Googlovi lestvici, čimvišje je ta, da svoje ključne besede, s katerimi iščejo ljudje njegov produkt, poskuša uvrstiti čimvišje v Google.
Velika napaka, ki jo naredi velika večina spletno marketinških začetnikov je ta, da si dajo narediti spletno stran, nato pa kar samo čakajo na stranke in opazujejo kako konkurenčne spletne strani kotirajo z njim pomembnimi ključnimi besedami, višje kot oni sami.
Hec je v tem, da spletna stran na nam želeno ključno besedo po Googlovi lestvici ne bo napredovala sama. Ker za to ni nobenega razloga.
Googlu moramo po eni strani pomagati razumeti katera ključna beseda je sploh nam pomembna na naši spletni strani – to izvajamo z on site spletno optmizacijo, hkrati pa moramo z offline prijemi Googlu tudi pomagati razumeti, da imajo tudi druge spletne strani pozitivno mnenje o našem produktu in storitvah in si zato zaslužimo biti v Googlu uvrščeni višje.
To izvajamo z offsite spletno optimizacijo.
Orodje, ki nam pomaga voditi kje se naša ključna beseda nahaja na Googlovi lestvici je npr SerpLab chekcer. Kljub temu, da je teh orodij na spletu ogromno, je prednost tega orodja v tem, da je brezplačno orodje, je razmeroma zanesljiv, omogoča spremljanje besed za različne Googlove trge (.com, .si,…), vodi evidenco napredka za zadnjih 90 dni, brezplačnim uporabnikom pa podatke osvežuje enkrat na dan.
Če postanete njegov plačljivi uporabnik, pa tako kot mnogo drugih orodij, omogoča še dodatne značilnosti, npr:
- večkratno osveževanje na dan
- spremljanje še več vese
- spremljanje še daljše analitike od 90 dni, ipd…
V to ordoje se preprosto najprej prijavite
nato pa začnete z vnosom svojih spletnih projektov (če jih imate več).
Za vsak spletni projekt določite na katerem trgu naj spremlja ključne besede (npr. na trgu. com, na trgu .si, ….), ter za vsak projekt tudi določite katere besedo točno naj serplab spremlja.
Skozi naslednje dni se vam bo v spodnjem delu (po prijavi) odprlo okence, kjer bo za vsak vaš spletni projekt prikazana regija na kateri se rezultati tudi spremljajo, povprečen napredek ali nazadovanje izbranih in določenih ključnih besed, frekvenca osveževanja (če ste brezplačnik, bo to 24 ur), datum zadnje osvežitve in možne akcije (izbris spremljanja posamezne besede, ogled grafičnega prikaza napredka za zadnje obdobje, dodajanje oznak,…).
Ko boste kliknili na posamezen e projekt (vnešeno domeno), se vam bo za vsako izmed njih, prikazala zadnja sprememba v zadnjih 24 urah, zadnja ugotovljena pozicija v Googlu, najboljša ugotovljena pozicija v Googlu, iskalni volumen za vsako besedo posebej, datum zadnje osvežitve, zadnji najden url za vsako ključno besedo, ki jo spremljate ter spet različne možnosti akcij (izbris, analitika, možnosti dodajanja oznak,…).
Vsakemu projektu je enostavno mogoče dodajati še več besed, posamezne besede, za katere pa ocenite, da jih več ne boste “napadali” pa preprosto obstaja možnost, da jih poradirate.