Potencialni naročniki: Kako jih privabiti na vašo spletno stran s pomočjo vsebine SEO

Potencialni naročniki: Kako jih privabiti na vašo spletno stran s pomočjo vsebine SEO

Vsebina blogov SEO je  temelj za rast. Kako deluje? Preprosto: Ustvarjanje vsebine bloga, ki je visoko uvrščena v iskalniku, in zelo enostavna (in mamljiva) za bralce. Čemur sledi, da so tisti, ki se zanimajo dejansko vaši potencialni naročniki in jih morate le še dokončno privabiti, da postanejo naročniki. 

Prvi del tega procesa rasti novic je dejansko pridobivanje potencialnih naročnikov na vaše spletno mesto. 

 

Slika prikazuje telefon v roki. Na sliki piše: dosežite več strank in se nanaša na blog: Potencialni naročniki: Kako jih privabiti na vašo spletno stran s pomočjo vsebine SEO

 

5 zanesljivih strategij:

  1. Raziskovanje ključnih besed

Če ne izberete pravih tem, o katerih boste pisali, se ne boste uvrstili visoko v rezultatih iskanja. In če se ne boste prikazali v iskalniku, nihče ne bo prišel na vaše spletno mesto, da bi prebral vašo vsebino – ali se naročil na nadaljnje branje vaše blagovne znamke. 

  1. Odlično pisanje vsebine

Odlična vsebina je vaša noga v vratih pri naslednjem potencialnem naročniku na novice. V idealnem primeru pridejo na vaše spletno mesto, preberejo vašo vsebino, so neverjetno navdušeni in z veseljem vpišejo svoj e-poštni naslov, da bi neposredno v svoj poštni predal dobili še več enakih vsebin od vaše blagovne znamke.

  1. Ponovna optimizacija vsebine

Včasih se vsebina, ki jo ustvarimo, postara. Postanejo zastarele in neaktualne ali pa novi konkurenti ustvarijo boljšo vsebino od naše in nas začnejo prehitevati.

Ponovna optimizacija vsebine nam pomaga, da na svoj blog privabimo več potencialnih naročnikov na novice:

S ponovno optimizacijo vsebine bloga izboljšamo uvrstitev za ciljno ključno besedo in posledično začnemo dobivati več klikov na stran za ciljno občinstvo, ki išče ta izraz.

Z izboljšanjem celovitosti prispevka, tako da zajamemo več tem, se uvrstimo za večje število variantnih ključnih besed in nato dosežemo več klikov na stran.

  1. Zvočni/vizualni posnetki v vsebini bloga

Nekateri ljudje so preprosto bolj vizualni učenci kot drugi. Raje imajo privlačne infografike in videoposnetke kot na stotine besed neposredno napisane vsebine.

  1. Stebrne strani

Stebrna stran je osnova, na kateri je zgrajen tematski sklop. Stebrna stran pokriva vse vidike teme na eni strani, s prostorom za bolj poglobljeno poročanje v podrobnejših blogovskih objavah grozda, ki so povezane s stebrno stranjo.

 

Potencialni naročniki so tisti, ki se jim zdite relevantni, vendar še niso prepričani, ali jim bo naročnina na vaše novice dejansko koristila. Testirajte kaj jim najbolj odgovarja.

Srečno!