VSEBINSKI MARKETING, TOP TRENDI V LETU 2022

Za vse, ki menijo, da bo vsebinski marketing  v letu 2022 pomemben del marketinške strategije večini B2C ter B2B podjetji imamo dobro novico – prav imate!

vsebinski marketing

Vsebinski marketing je način, kako dobivati nove stranke s ponujanjem uporabnih, zanimivih in zabavnih vsebin. Uporabljamo ga v takmer vseh fazah nakupovalnega procesa in ima veliko različnih podob od blog posta do virtualne resničnosti!

VSEBINSKI MARKETING V LETU 2022 – NA KAJ SE OSREDOTOČITI?

Pandemija, s katero se že tretje leto soočamo, je močno spremenila pravila igre. Vsebinski marketing izven online sveta skoraj praktično nima moči in se vedno več osredotočamo na njegovo digitalno obliko. Kaj to pomeni? Konference, predavanja ter letaki in drugo se je premaknilo iz “v živo” na Zoom, Teams, mejl, Slack… Skratka v svet interneta. Še sreča, da ga imamo a ne? 

Kaj pol pričakovati? Preberite spodaj:

  • ŠE VEČ DENARJA V VSEBINSKI MARKETING

Če ste upali, da se bo povišanje stroškov v vsaj eni izmed področji izognilo – verjetno temu ne bo tako. Vsaj s vsebinskim marketingom ne. Glede na raziskavo Inštituta za Vsebinski Marketing vidimo, da so se v letu prihodne iz VM nekolikokrat povečale. Povečali so se pa tudi investicije v ta poslovni element. Za to pričakujemo, da se bo to v letu 2022 nadajevalo.

  • RELEVANTNA VSEBINA DOLGE OBLIKE

Dajmo se malo pogovarjati o SEO – tu. Spletni brskalniki so vsako leto bolj pametni in 22 ne bo izjema. Googlov cilj je svojim uporabnikom predstaviti čim bolj relevantne vsebine in s tem zadovoljiti želje svojih strank. Želite si recept na ta najboljšo potico? Ga boste dobili! Ta in ne tisti, ki ima bolj pametno optimizirano vsebino / večkrat vsebuje besedo “recept za najboljšo potico”… Ni več dovolj napisati 300 besed in upati, da bo vsebina splezala do visokih poziciji Googla. 1 000 besed je optimalna dolžina SEO članka za leto 2022. Ampak! 1 000 besed kvalitetne vsebine…

  • NE POZABITE NA MOBILNE NAPRAVE

Na žalost ni dovolj, da je vaš vsebinski marketing odličen na zaslonih računalnikov. Večina ljudi ga bo itak sprejemala na svojih mobilnih napravah. V letu 2012 je bilo na mobilnih napravah odobreno več kot 60% iskanj! Celo B2B sektor se je iz računalnikov v 50% zanaša na mobitel.

  • VIDEO VSEBINA IN VIRTUALNA REALITA BOSTA RASTLI

Ne samo, da je z videoposnetkom lažje posredovati zapletene koncepte, ampak je video vsebina pogosto tudi bolj interaktivna in jo je enostavno sprejemati, medtem ko opravljate več stvari ali ste ko na poti.
Virtualna realiteta pa bo tudi to leto rasla – to ste verjetno pričakovali, ker je zdaj res velik hit. Kaj prinaša VR? – Predvsem odlično uporabniško izkušnjo – in to si vsi želimo.

  • STORYTELLING MARKETING

Čeprav narašča število chatbotov, robotov in nasploh digitalizacije, učinkovitost klasičnega storytellinga je še vedno ogromna. Nima veze, če pišete članek, instagram story, snemate video… Začinite je z zgodbo.

 

ŠE EN NAMIG ZA VSEBINSKI MARKETING V LETU 2022

Ali imate na vaši spletni strani že veliko SEO optimiziranih člankov? Lahko jih posodobite – razširite, dodate relevantne informacije… Ali so se slučajno spremenile ključne besede? Ciljna publika? – Prilagodite vaše obstajajoče članke vsem spremembam.

In to je to! Leto 2022 bo tudi iz vidika vsebinskega marketinga pestro in vam želimo, da za vas čim bolj uspešno! Se slišimo?