Sami pri svojem spletnem nastopu uporabljamo različna spletna orodja.
Nekatera med njimi so plačljiva, nekatera pa omogoča trajno ali začasno (nekaj dnevno) brezplačno testiranje in uporabo.
Naša izkušnja govori, da je večina spletnih orodij na internetu, dosegljiva in uporabna v najrazličnejših variantah, hkrati pa mnogo izmed njih ponuja, iste funkcionalnosti z, za povprečnega uporabnika, malenkostnimi razlikami in zmogljivostmi.
Zato je vsaj iz našega spletnega nastopa in vidika, zdaleč najbolj uporabno spletno orodje tisto, ki ga testiramo, redno uporabljamo in razvijamo sami. Z njim pridobivamo po eni strani izkušnje, po drugi strani pa tudi tako potreben feedback s katerim ocenjujejmo učinkovitost posameznega orodja.
Večina npr. checkerjev povratnih povezav vam tako zmore prikazati med 50 do 60% vseh zgrajenih povratnih povezav, večina orodij za rojevanje idej za spletne naslove zmore te prikazati za angleški trg, večino orodij za iskanje dolgrorepih besed deluje na angleškem trgu in tako naprej.
Zato kljub vsem orodjem, ki jih predstavljamo na naši spletni strani, priporočamo, da nekje ob strani, počasi, a temeljito gradite svojo bazo spletnih aktivnosti.
S tem dejansko počasi gradite orodje, ki bo v prihodnosti vredno največ.
Na enak način smo skozi več let delovanja in testiranja različnih spletnih orodij, najpomembnejše izkušnje in orodja (ki so v bistvu zelo enostavna) zgradili za svoj spletni nastop, tudi sami.
V lasti imamo zato danes dokaj utečen in učinkovit sistem za gradnjo povratnih povezav, delujoč sistem za konstanto kreacijo spletnih vsebin za slovenski spletni trg, sistem za povezavo leadov s prodajnimi ekipami in CRM-jem in drugo.
Ker smo majhna spletna ekipa, smo ta orodja (oz. pristope) razvijali sami, brez zunanje plačljive spletne pomoči.
Enak način priporočamo, da uberete tudi vi – če pa bi potrebovali na tem področju dodatno svetovanje, pa si lahko več o tem preberete na na tej povezavi.